10 عامل برای اطمینان از تجهیزات آشپزخانه | سری دوم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

آیا وسایل آشپزخانه تجاری شما ضد آینده هستند؟
اگر تجارت شما برنامه های توسعه جاه طلبانه ای دارد ، آیا تجهیزات پذیرایی شما با شما رشد می کنند یا شما را عقب نگه می دارند؟

هنگامی که وسایل آشپزخانه مورد نظر خود را انتخاب کردید ، همچنین اطمینان حاصل کنید که به زودی مدل جدیدی منتشر نمی شود. اگر اینطور باشد ، آیا ارزش آن است که چند ماه برای تأمین امنیت کیت جدید صبر کنید؟ اگر اینطور نیست ، آیا مدل فعلی شما می تواند به روز شود ، یا حفظ و پیدا کردن قطعات جایگزینی برای آن منسوخ و یا سخت می شود؟

آیا تجهیزات شما مناسب است؟
فضای موجود خود و نحوه کار هر وسایل آشپزخانه تجاری جدید را در کنار چیدمان فعلی شما در نظر بگیرید.

در جایی که فضا در حق بیمه است ، تجهیزات آشپزخانه مدولار می توانند راه حل عملی تری ارائه دهند. به همین ترتیب ، موارد چند کاره مانند اجاق گازها یک راه حل عالی برای صرفه جویی در فضا ارائه می دهند.

آیا لوازم تجاری شما می توانند با روندهای نوظهور مواد غذایی و نیازهای غذایی کنار بیایند؟
صنعت غذا و غذا در انگلیس با توجه به تغییر در رژیم غذایی ، حساسیت و عدم تحمل مواد غذایی ، طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

به همین ترتیب ، آشپزخانه های تجاری امروزی باید به گونه ای ساخته شوند تا از آلودگی متقاطع و تهیه سلیقه های مشتری بیشتر جلوگیری کنند. آشپزخانه های تجاری امروزی باید دارای یک طرح باشند به این معنی که می توانید هنگام استفاده از موادی مانند آجیل ، تخم مرغ ، گندم و سایر حساسیت های متداول از آلودگی متقاطع جلوگیری کنید. سرخ كن ها خطر خاصي از آلودگي متناوب آلرژن را در خود دارند و فقط مقدار كمي از يك ماده در آن لازم است تا يك واكنش آلرژيك ايجاد كند. در بسیاری از موارد ، برنامه ریزی برای سرخ کن های جداگانه یا دوقلو توصیه می شود.

آیا اجاره وسایل آشپزخانه تجاری مفهوم مالی دارد؟
در بسیاری از موارد ، تجهیزات اجاره ای ممکن است به مراتب حساس تر از خرید بی رویه باشد ، به خصوص اگر این شامل یک بسته تعمیر و نگهداری منظم باشد که کیت شما را در شرایط درجه یک نگه دارد. گزینه های اجاره نیز ممکن است طولانی مدت معنا پیدا کند - به شما امکان می دهد با نیازهای شغلی خود ارتقا یابید - بدون هیچ گونه هزینه قابل توجهی در هزینه های مالی جلو.

هزینه نگهداری کیت چقدر برای شما هزینه دارد؟
نگه داشتن تجهیزات پذیرایی خود در نظم کاری مناسب ، فقط برای تضمین کیفیت و سازگاری مواد غذایی ضروری نیست. این تجارت مهم است. به همین ترتیب ، هزینه‌های نگهداری باید هنگام انتخاب تجهیزات جدید آشپزخانه در نظر گرفته شود.

این یک اقتصاد کاذب است که صبر کنید تا چیزی پیش نرود ؛ با هزینه فراخواندن یک مهندس در هر زمان که مشکلی به مراتب بالاتر از هزینه های تعمیر و نگهداری منظم است. اشاره ای به تأثیر خرابی غیر ضروری نمی کند. به همین ترتیب ، شما همیشه باید قابلیت اطمینان هرگونه تجهیزات را در نظر بگیرید و اینکه در صورت خراب شدن ، منبع تغذیه قطعات جایگزینی آسان خواهد بود.

تجهیزات غذاخوری تجاری ما را مرور کنید >>
آیا برای کمک به بهبود استانداردهای بهداشتی و محافظت از اعتبار ارزشمند خود ، در نظر دارید که تجهیزات پذیرایی خود را ارتقا دهید؟ با تماس با کارشناسان ما در زیر بفهمید که چگونه می توانید فقط این کار را انجام دهید - ضمن صرفه جویی در هزینه.

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: